Förändringar

Ibland ser man någon och tänker: jäklar, vad han/hon förändrats! Oftast tänker man så om någon man inte sett på länge och sedan får träffa igen, men ibland kan man komma att tänka så om någon man ser varje dag.

Så har det blivit för mig ett antal gånger när jag sett Jake. Speciellt nu när han vuxit så fruktansvärt mycket! Så jag satte mig vid datorn nu på morgonen och tittade igenom alla bilder jag har på Jake. Och förändringen är inte liten :P Jag klippte ihop en liten "jämförelse bild" så kan man lättare se de stora förändringarna!



Ganska häftigt att han ändrats så pass mycket på bara tre månader! Han är ju född 10 juli, så på första bilden är han endast två dagar gammal! Synd att perioden han såg ut sådär inte varade längre! :P Han var ju så sjukt söt då. Det är han ju nu också, men ändå! Tjock har han blivit också, på senare dagar ;)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0