4. Bästa minnet/finaste ögonblicket..

.. var häromdagen.
  När vi tar in Wannabe (Jakes mamma) och Jake från deras hage får Jake springa lös brevid medan mamma leder W-b in i stallet. Denna dag stod jag på stallplanen, som man måste passera för att komma in till stallet. Dock stod jag en bit bort. Då ropade jag: "Jake- pojken! Kom då gubben!" Då kom han travandes rakt fram till mig och stannade precis framför mig och började gosa! Och när mamma gick förbi med W-b stod han kvar och ville bli kliad, istället för att följa med mamma in i boxen med den väntande maten. Kan inte med ord beskriva den känslan! Magiskt kanske skulle passa.

Det fick mig verkligen att känna att han är "min" lilla häst, om ni förstår vad jag menar! :)

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0