By by! :(

I fredags förlorade Jake sina tvillingar :( ...
När jag sa så, så var det inte många som fattade vad jag menade så jag skriver "översättningen": I fredags kastrerades Jake och hans kompis :( Jag personligen tycker att vi kunde ha väntat ett tag men, ah, det var många faktorer som spelade in och gjorde det svårt att ha kvar honom som hingst nå längre! Menmen, nu är det gjort! :( Buuhuu... :(  :P Vi var även där lördag och söndag och pysslade om dem plus gick med dem länge för de ska tydligen röra på sig så mkt som möjligt nu. Motion för mig oxå hehe ;)

Tog denna söööta bild på min sööta pojke i lördags<3


Hehe, han är inne i en reeedig växtperiod, så bitvis ser han ut som en 1,5 års travare ;P 
Ledsen älsklingspojken, but that´s the truth!! ;) Men du är fortfarande bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0