Inte alltid

Jag skriver inte alltid här efter ett besök hos Jake, så om man bara läser antalet tillfällen här så blir ju inte det så många! Jag orkar helt enkelt inte skriva om varje enstaka tillfälle! :P Så jag är hos honom betydligt fler tillfällen än de som skrivs här! Ville bara säga det ;)

Men idag har vi faktiskt varit där igen för att ta hand om småpojkarna, men även för att se på "stallägarens" stos nyfödda fölunge! Eller nyfött och nyfött, det är tre dagar gammalt men ändå. De är ju nästan nyfödda fram tills att dom fyller vecka hihi ;) Fölet är iaf väldigt speciellt, framförallt om man tittar på färgen! Jag kan utan att tveka, säga att det är LJUSBEIGE! När det föddes var det helt vitt! Ashäfftigt. Jag tog en massa bilder på Jake och Vilden (hans kompis) idag, så jag passade på att ta en del på fölisen också när jag ändå hade kameran med mig :) Lägger ut bilderna lite senare :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0