Just det!

Har ju helt och hållet glömt att skriva att vi hälsade på Jake i lördags! Och jag kan bara säga att efter detta besöket älskar jag honom mer än någonsin (om det nu ens är möjligt!). Tack vare DETTA:

När vi kom dit var jag tvungen att byta om till stallkläder (hade vanliga på mig, då jag efter besöket skulle in till stan med en kompis). Mamma var redan ombytt så hon gick bort till deras hage och ropade på dem. När jag var färdig kom även jag bort dit (ca3 min senare) och då hade de som högst lyft huvudena från marken och kollat på mamma, och alltså inte kommit! Då sa jag lite käckt (stavn.?): Får jag prova? Så jag ropade JAAAAKIIIEEE (uttal. Jejkie), KOM DÅ GUBBEN MIN! så högt jag kunde.

Vad händer? jo, följande: Jake lyfter på huvudet, börjar skritta mot utgången, resten av hästarna börjar skritta efter honom. Han börjar GALOPPERA mot grinden och när han är ca tio meter bort så GNÄGGAR HAN! Alltså, i det ögonblicket tror jag att mitt hjärta slog dubbla slag, jag kan inte beskriva den känslan.. :`) Min älskade lilla bebis <3

Kommentaren jag får från mamma, som står några meter bort: Det är ju så typiskt! Hehe, jaa kanske ;) men åh så jag älskar honom ^^

Efter detta så gjorde vi stallsysslorna, gav mat och pysslade med Jake. Han har skavt av en del av hans svans, så typiskt! Inte snyggt.. Men det växen ju ut. Synd bara på hans super fina (doch) minisvans ;P

Jag tog även en del bilder, men de har jag inte hunnit lägga in i datorn än! Dock så blev det ytterst få, ganska dåliga, bilder då min kamera dampade (sorry) sönder! Menmen!


Gammal bild på min fina bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0