Sen, som vanligt.. :P

I måndags besökte vi Jake en sväng igen. Gjorde precis samma saker som vi brukar göra, dvs ger hö, fyller på vatten, mockar, pysslar med småkillarna ( ;-) ) mm. De fick sitt kraftfoder inne i stallet idag, då vi ville ta ett prov till Kolla Masken på Jake. Vi misstänkte nämligen att han kunde ha mask, då han har fällt vinterpälsen väldigt dåligt plus att man kunde ana revbenen när man drog med fingrarna över sidan :( Jag stod inne och vaktade på dem i typ en halvtimme, berädd att hämtas lite ev. skit till provet, medans mamma hämtade och fyllde på vatten ute i hagen. Meen såklart så sket han inget alls. När mamma kom in och bad mig fylla på ett par vattendukar gick jag och gjorde det. Två minuter senare kom hon och sa att jake hade skitit bara sekunder efter det att jag lämnat stallet! Vilken liten skit alltså (ojdå,, hehe ;P )

Några bilder blev det inte, då det SPÖREGNADE och jag är ytterst rädd om min kamera så jag tog inte ens med den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0