Tiden går

Haha tiden går lite väl fort ibland ;)
Som jag skrev i tidigare inlägg så åkte ju Jake tillbaka till lösdriften. Mamma åkte dit dagen efter o var med när de släpptes ut. Han hade skött sig så fantastiskt bra! :D Mamma skickade ett mms med en bild dä Jake o hans kompis stod o "pussades"! ;) Hihi han är att lite gay.. hihi nej då men han hade varit super lugn och varken sprungit runt eller gnäggat som en tok. Det känns verkligen asbra. Det känns som att jag inte behöver oroa mig det minsta, det gjorde jag verkligen innan! Nu känns det bara kul! :D

Jag o pappa åkde dit i lördags o kolla till dem, och han var så lugn han kunde bli! Jag gick vid ett tillfälle imn till hagen o gosade med honom. Sedan när jag skulle gå ut ur hagen följde han med mig ända fram till grinden! När jag gått runt knuten på stallet (som ligger precis vid hagen) o han inte såg mig så gnäggade han! Och han gnäggade i nästan tio minuter! Aww min bebis <3 :´)
Tog lite bilder, de kommer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0